lørdag 2. april 2011

Fiske- og friluftsmesse

Jeg var en tur innom messa på skittfiske i dag og der var det sinsykt mye folk. Været var ikke det beste så de fleste holdt seg innendørs, noe som førte til at det var ganske trangt om plassen. Moro å høre så mye fiskesnakk på et sted:)
Men litt vrient å finne fram til tilbudene da. Hadde ingen spesielle ting på lista, men jeg endte opp med et par vadesko og det trengte jeg virkelig! Jeg har nemlig brukt noen gamle fjellstøvler og de er ikke akkurat laga for vadebukser med neoprenesokk. Så skal bli digg å slippe å gå med føttene i klem hver gang en skal fiske. Kinetic Extreme heter skoa og er helt basic. Men de gjør nok jobben sin tenker jeg:) Dessuten fikk jeg dem 100 spenn billigere og det er aldri feil:)

Esp1

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar