mandag 28. mars 2011

Snøen smelter og vannet renner

Var ute å kjørte tur med tvillingane på lørdagen og da tok jeg som vanlig hver vår turen innom de første stedene det er mulig å fiske. Og til min store glede var det åpent vann å se. I alle fall i elvene:) Men siden guttane sov i bilen kunne jeg ikke gå å sjekke inn- og utos dessverre, men tror nok det begynner å bli såpass med åpent vann at en og annen ørret er opp å slurper i seg mygg.

Kjenner stadig vekk at det rykker litt i kastearmen om dagen, men er nok ikke like ille hos meg som hos Rico. Han er desperat etter å komme seg ut å fiske. Skulle gjerne vært en tur sjøl, men tvillinger på ett år krever nå sitt så jeg får nok ikke kommet ordentlig i gang før kveldene blir lengre og varmere. Har heldigvis et gjeddevann 600 m fra huset hvor isen snart går, så der skal jeg nok få fukta noen fluer snart:)

God kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar