fredag 3. september 2010

Plasti-Dipfluer

Har nå binni min første flue med teknikken som jeg viste til i forrige innlegget. Det var overraskende enkelt, og Plasti-Dippen drøpper ikke i det hele tatt.
Eneste jeg skulle gjort annerledes er å bruke syntetiske materialer i steden for revehår.

Blei ikke så halvgæernt til å være første forsøk, men den blei litt liten... Hadde ingen materialer med lengre fiber, men det skal sies at den største gjedda jeg har tatt på flue blei tatt på en i denne størrelsen:)

Ok, det var ikke noen verdensrekord, men jeg er fornøyd me'n så langt.

Slenger ved et bilde av den nye bindekroken min. Trives her! Har ikke fått plassert alle materialene i hyller enda, de står foreløpig i fluebindebagen fra Scierra under pulten.


Hvis ryggen er med på leken, så blir det litt gjeddejakt på søndagen:) Knock On Wood!!

Tight Lines!
Esp1

R.I.P Per Tørmoen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar