torsdag 9. september 2010

Fishtying Knots, Lars&Lars.no og Bauhaus

Det blir ikke no fisketur i dag alikavell. Svigers lurte på om jeg kunne bli me'n inn på Bauhaus for å handle no greier, og da kan jeg ikke si nei. Han har gjort så mye for oss i kåken at når han spør om no, så får jeg nesten bidra litt. Det er på en måte greit også, for jeg er ikke ferdig på jobb før halv fem, og innen middag er spist og ungene er lagt så er klokka så mye at det er lite fiske tid igjen.

Men det er ikke dermed sagt at det ikke kan bedrives fiskerelaterte aktiviteter av den grunn. Når jeg kommer hjem, blir det å gå rett opp i bula og binne fluer, snuse og glo på fiskefilm. Det blir vel en av Tørrfluelandetfilmene eller noe gammal Bård og Lars tenker jeg. God bakgrunnsunderholdning når man sitter å binder. Apropos Lars, har dere sjekka ut bloggen larsoglars.no? Det er bloggen til Lars Nilsen og Lars Lenth, og der er det mye artig. Den er ytterst uhøytidelig og det er mye surr. Men det beste er at Lenth igjen er tilbake foran kamera! BlogTV er utrolig underholdende og det er morsomt å se hvordan Nilsen leker seg med kamera, i motsetning til Tørrfluelandet o.l. som er stilrent og nydlig filma/produsert.

Så det blir en rolig aften i dag:)

Esp1

P.S. Hvis det er flere enn meg der ute som sliter litt med å huske alle knuter og i tillegg eier en iPhone så burde dere gå til anskaffelse av en app som heter Fishtying Knots. Der er det meste å finne:)

Bula:


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar