lørdag 6. juni 2009

Vision 3zone

Var en tur på Skittfiske i går, egentlig bare for å glo litt og kanskje kjøpe litt fortomsutstyr til gjeddefiske. Hadde tenkt på polyleader hurtig synk og stålwire.

Men så gikk jeg forbi restebøtta dems, med en hel bråta stenger oppi, og der så jeg en Vision 3zone 9' #7. Jeg gikk over hele stanga for å se at den ikke hadde noen slagskader o.l. De ville ha 750,- for den, og etter et lite søk på nettet med telefonen fant jeg ut at det var jo 1000+ spart:) Billig gjeddestang med andre ord.

Er klar over at dette ikke er den beste og og det mest presise utstyret man får tak i, men velger heller å legge litt mer penger i ørretstanga som skal handles inn når skatte- og feriepengene kommer.

Stanga er svart med hvit påskrift og aluminiums snellefeste. Ser litt rock n'roll ut faktisk. Og det passer meg perfect.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar