tirsdag 16. juni 2009

Sluttrapport fra hytta

Fast fisk

Fikk fiska lit på fredagen. Begynte først med å stå på ei lita brygge, for så å bevege meg nedover myra. Men som vanlig ved myrfiske var det nok av planter å surra lina rundt. Fant derfor et fint sted å vade ut på. Her beit det på en liten tass på 20 cm.
Ikke store karen nei...

På lørdagskvelden blei det også tid til litt fiske. Min kjære fikk fast fisk først. Ei lita tryte tatt på spinner. Årets første på hytta. Grattis!! Sjøl fikk jeg en pitteliten ørret til, denne var vel ikke mer en 15 cm tenker jeg.
Ikke store tassen. Strammer ikke opp fortommen en gang...

Men jeg gir ikke opp fiske på hytta med det første. Det var stadige vak av fisk på mye bedre størrelser. Det gjelder bare å bli kjent med vannet.
Esp1

P.S. Begge fiskene gikk på Dady Longlegs

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar