mandag 29. juni 2009

En kjapp en!

Lenge sia sist nå. Har rett å slett ikke hatt ork til å skrive. Det er så fantastisk varmt om dagen at jeg er helt slått ut. Eller er Det det at jeg har blitt 30 som er årsaken?
Det var faktisk gøy å bli 30, for jeg fikk masse fiskestæsj. Det kommer en lengre post seinere med bilder, men ramser opp litt her nå:

- Scierra Kaitum vadejakke
- Scierra hip-pack
- Kinetic bellyboat
- Guideline Quadra snelle (ørret)
- Slate Viper snelle (gjedde)
- Guideline håv
Så med andre ord, det har vært innbringende. I tilleg fikk jeg vært på Prima-Villmarksliv i dag og der fikk jeg endelig kjøpt meg stang!! Slate Clearwater #4 8,6' (9,1' med extension). Helt nydelig å kaste med (på plenen i alle fall)!
De hadde 30% på alle Slate stenger og 50% på Slate klær. Så da blei det ei Slate Mastery vadebukse óg:) En god dag med andre ord. Regner med å få prøvd litt av utstyret i morra kveld/natt når det ikke er 30•c i skyggen:)

Tight Lines!!

Esp1

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar