onsdag 27. mai 2009

Fiskemunk og gjeddefluer

Var ute å kasta litt i vindværet i stad, sammen med fruen. Men det blei ikke no' fisk som vanlig. Fiskemunk:( Men jeg måtte bare ut! Noen ganger så får jeg bare så løst til å fiske, at jeg veit lissom ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg..

Det at jeg hadde handla en del ørret- og gjeddefluer på nettet i dag hjalp heller ikke på å minske fiskelysten. Kjøpte også noen gjeddefluer i Larvik i stad, men det gjør jeg nok ikke igjen. 59 spenn per flue!! Det er jo helt sykt! Men gjort er gjort.

Slenger ut noen bilder av fluene her:
Det er bare de tre øverste som er kjøpt i dag. "Musa" og "Dahlbergen" har Thorstein bunnet for meg.


Ukjent gjeddemonster 15cm


Ukjent gjeddemonster 15cm


Ukjent gjeddemonster 15cm


Mus


Dahlberg Diver

Tenk så fett å se gjedda ta den musa da. Gjedde på tørt! Gleder meg... Skal se om jeg kan få lagt ut bilder av de fluene jeg bestilte tidligere i dag.

Esp1

1 kommentar:

  1. Utrolig flotte fluer Espen.. men jeg savner en navneforklaring under bildene, til oss som ikke kan dette gamet... :p

    SvarSlett