fredag 29. juli 2011

Båt

I morgen er den store dagen hvor båten endelig skal på vannet. Får hjelp av en bekjent med båthenger, så da slipper jeg å stresse med å få ferdig min egen:)

Var å kjøpte motor i stad. En E-Thrust 36 lbs som skal klare båter opp til 16 fot, så da burde den ikke ha noen problemer med å dytte min båt akkurat. Kjøpte den på www.skittfiske.no, men de var ikke helt klare på pris da... På nettet står den til 1199,- mens den i butikken stod til 1399,- Jeg var rask til å påpeke dette og fikk den derfor til den laveste prisen. :-) I noen butikker har de ulike priser i butikk og netbutikk, men det pleier ikke skittfiske. Så det var jo i grunn rett og rimelig.

Nå står et 110Ah batteri til lading. Jeg er litt usikker på om det er helt i orden, det virka ikke helt friskt i høst når det sto i traktoren, men jeg gir det et forsøk. Skal få et vedlikeholdsfritt 80Ah til mandagen som er så godt som nytt.

Så da satser jeg på noen feite høstgjedder i mnd'ene som kommer. Både på flue og kanonmat;)

Esp1

Sendt fra min iPhone

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar