fredag 28. mai 2010

Fishpond

I dag var siste arbeidsdag før 2. august!! Dette fordi jeg skal ha ferie og pappaperm i 9 uker! Det skal bli bra digg ja:)

Lønna kom også inn på kontoen i dag, så da gikk turen straka vegen ned til Skittfiske for å handle. Jeg endte opp med en GORE RANGE TECH PACK fluevest.

Har lenge gått å sikla på denne og nå kjøpte jeg'n. Tok ikke lange tida fra jeg var kommet hjem til jeg hadde flytta inn i'n og jeg må si at førsteinntrykket er veldig lovende. Nå har jeg prøvd vest, chestpack, fannypack og endt opp med vest igjen. 

Men denne er ikke som de fluevestene jeg har hatt før. Den er mye mer gjennomført og full av lommer og festeanordninger. Den har i tillegg to frontlommer med foam til å feste fluene i. Både for tørking og oppbevaring. Gleder meg til å prøve den en av de nærmeste dagene. På tide å få lurt en ørret snart å! Ikke bare gjedde:)

Tight Lines og Skitt Fiske!!

Esp1

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar